Jeśli zdrowe odżywianie jest jednym z najważniejszych priorytetów nowego roku, to świetnie. Ale „mam zamiar jeść zdrowiej w tym roku” jest jednym z tych dobrych celów, ale zbyt trudne do zdefiniowania cele, które nie są prawie tak łatwe, jak powiedział. (Jest to jeden powód, dla którego cholernie ciężko jest utrzymywać rezolucje.) Więc jeśli głównym pomysłem jest zdrowsze odżywianie, odniesiesz większy sukces, jeśli podzielisz go na małe, mini-cele, takie jak te zdrowe porady dotyczące zdrowego odżywiania, które zebraliśmy od zarejestrowanych dietetyków.

Podejście jednoosobowe w czasie może być użyte w dowolnej liczbie noworocznych postanowień – lub w dowolnej chwili – w wykonaniu. Prawda jest taka, że ​​kiedy postawisz jeden wielki gigantyczny cel, może być trudno wiedzieć, od czego zacząć i łatwo stracić impet. Ale jeśli ustawisz mniejsze cele, aby dotrzeć po drodze, robisz postępy i osiągasz minimalne kamienie milowe. I wszyscy wiemy, że nie czujemy się tak dobrze, jak sprawdzanie czegoś z twojej listy rzeczy do zrobienia.

Chcesz się dopasować? Zacznij od tygodniowego planu fitness, aby postawić cię na właściwej drodze i dać ci konkretne treningi, które można zmiażdżyć na siłowni (koniec bez błądzenia bez celu z maszyny na maszynę). Zdeterminowany, aby faktycznie spędzić osiem godzin w nocy? Zacznij od rozwiązania zaskakującego błędu snu, który sprawia, że ​​jesteś tak zmęczony przez cały czas. A co do tego celu zdrowego odżywiania? Sztuczki takie jak jedzenie warzyw ze śniadaniem i podjadanie dwóch owoców dziennie to super proste sposoby na ulepszenie nawyków żywieniowych, które już masz. Te wskazówki są tak łatwe do naśladowania, że ​​nie będziesz miał problemu z utrzymaniem nowych nawyków.

Zapoznaj się z najmądrzejszymi, najłatwiejszymi sposobami, aby każdego dnia uczynić zdrowszym i smaczniejszym. Oto dziewięć zdrowych zaleceń żywieniowych zarejestrowanych przez dietetyków.
1. Zmniejsz spożycie cukru, krok po kroku.

„Ograniczanie cukru jest procesem stopniowym i nie dzieje się z dnia na dzień, ale gdy zaczniesz go ograniczać, zdasz sobie sprawę, że nie potrzebujesz tak dużo, jak kiedyś sądziłeś. I nie musi być skomplikowane. Jedną z prostych rzeczy, które lubię robić, jest użycie Truvia Nectar, ponieważ ma o 50 procent mniej kalorii niż cukier. Wkładam go do mojego greckiego jogurtu, herbaty lub czegokolwiek innego, co zwykle wkładam do miodu, cukru lub agawy. ”

2. Dodaj warzywa do czasu śniadania.

„Jednym z zaleceń, które często zalecam w opiece zdrowotnej, jest wypełnienie połowy każdej porcji do spożycia lub miseczki z nie-skrobiowymi warzywami. Dla większości ludzi (w tym dla mnie!) Łatwiej jest zrobić to w porze lunchu i kolacji niż na śniadanie. Tak więc, moje jedzenie w tym roku ma na celu włączenie warzyw w taki czy inny sposób przy każdym śniadaniu. W przyszłości widzę mnóstwo nietradycyjnych śniadań! ”

3. Zaoszczędź alkoholu na weekend.

„Nie tylko spożycie alkoholu dodaje puste kalorie do diety, ale może prowadzić do złych decyzji dotyczących diety i fitness następnego dnia. Moja zasada: w ciągu tygodnia pomiń alkohol i zapisz ten wyjątkowy kieliszek wina na weekendowe zajęcia. ”

4. Ćwiczcie uważne jedzenie.

„Moim wielkim celem na nowy rok jest jedzenie bardziej uważnie. Ostatnie kilka miesięcy było super-gorączkowe, a ja przeżyłem więcej pośpiechu niż zwykle. [W tym roku], chcę poświęcić więcej czasu, aby posmakować i docenić wszystko, co wkładam do buzi. Jedzenie jest tak rozkosznym doświadczeniem zmysłowym i przywilejem! Co więcej, istnieją dowody sugerujące, że praktykowanie uważnego jedzenia może pomóc w kontrolowaniu porcji, kontroli wagi i być może nawet w trawieniu, które są ważnymi czynnikami dla długoterminowego zdrowia. „