Istnieje ogromna ilość informacji dostępnych dla przedsiębiorców. Czasami naprawdę trudno jest oddzielić ziarno od plew, zwłaszcza gdy jesteś zupełnie niezależny. W trakcie swojej działalności masz gwarancję odwiedzenia tysięcy stron internetowych w celu uzyskania potrzebnych odpowiedzi. Ale które z nich będą przydatne, raz po raz?
Przygotowaliśmy krótką listę, aby zacząć. Niezależnie od tego, czy prowadzisz tech start-up, czy małą firmę, zrób zakładkę dla tych 10 typów.
1. Inc. Magazine Guides
Niesamowicie obszerna lista krótkich, edukacyjnych artykułów na temat absolutnie wszystkiego związanych z biznesem, od uruchomienia, przez finanse, aż po przywództwo i rozwój.
Odpowiedni dla: Primerów z podstaw biznesu, odklejania terminologii i krok po kroku.
2. Mashable
Jest największym niezależnym źródłem informacji poświęconym kulturze cyfrowej, mediom społecznościowym i technologiom. Mashable to przewodnik dla niemal każdego. To tak, jak Hollywood Observer spełnia raporty konsumenckie. Ale jego proste podejście i niezbanotowany tekst czynią go ulubionym nawet wśród najmniej doświadczonych przedsiębiorców.
Dobre rozwiązanie: obniżenie poziomu wiedzy na temat wszelkich technologii lub wybór najlepszej platformy technologicznej, oprogramowania lub sprzętu dla Ciebie lub Twojej firmy.
3. Social Media Examiner
Ten blog we wszystkich mediach społecznościowych zawiera artykuły dla nowo przybyłych, a także dla cyfrowych tubylców. Ponadto jest aktualny i kompleksowy.
Odpowiedni dla: Decydowanie, czy różne narzędzia mediów społecznościowych pomogą Ci osiągnąć cele biznesowe i uzyskać jak największe zyski za narzędzia, z których korzystasz.
4. ProBlogger
Nie musisz być oficjalnym blogerem, aby korzystać z witryny Darren Rowse. Nawet firmy, które chcą wykorzystać blog jako narzędzie promocyjne, mogą się wiele nauczyć z tej encyklopedii informacji związanych z blogiem.
Dobre rozwiązanie: maksymalne wykorzystanie czasu spędzanego na blogowaniu, pisaniu i innych działaniach promocyjnych online.
5. A Smart Bear
Szeregowy przedsiębiorca Jason Cohen sprzedał swój ostatni start w 2007 roku, ale nadal wspiera mentorów przedsiębiorców i uczestniczy w społeczności startupowej. Jego doświadczenie i wiedza zza kulis jest chroniona na jego niezbędnym blogu.